Przyznam się do czegoś... nie ogarniam debuggera Flasha do Actionscript3... Na pewno nie ma tam okienka z wylistowanymi instancjami obiektów? Ze zmiennymi?
Jeśli jest i ktoś mi to udowodni, to będę szczęśliwszym człowiekiem, ale i tak dalej będę korzystał z wynalazku o wesołej nazwie De MonsterDebugger.
Jest to zewnętrzna aplikacja napisana w AIR, która jest takim samobieżnym Firebugiem dla deweloperów flashowych.
Ogólna zasada działania opiera się na zaimportowaniu klasy MonsterDebugger i stworzeniu jej obiektu. Potem możemy się już bawić używając jej różnorakich metod, z których podstawową jest oczywiście trace().
Nie jest ona potrzebna we Flash IDE, ale okazuje się być bezcenna, gdy piszemy w samym FlashDevelop.
Polecam przejrzeć szczegółowy i ładnie przedstawiony spis ficzerów DeMonstera.
Jeśli jest i ktoś mi to udowodni, to będę szczęśliwszym człowiekiem, ale i tak dalej będę korzystał z wynalazku o wesołej nazwie De MonsterDebugger.
Jest to zewnętrzna aplikacja napisana w AIR, która jest takim samobieżnym Firebugiem dla deweloperów flashowych.
Ogólna zasada działania opiera się na zaimportowaniu klasy MonsterDebugger i stworzeniu jej obiektu. Potem możemy się już bawić używając jej różnorakich metod, z których podstawową jest oczywiście trace().
Nie jest ona potrzebna we Flash IDE, ale okazuje się być bezcenna, gdy piszemy w samym FlashDevelop.
Polecam przejrzeć szczegółowy i ładnie przedstawiony spis ficzerów DeMonstera.
Komentarze
Prześlij komentarz