Przejdź do głównej zawartości

Potworne debugowanie Actionscript

Przyznam się do czegoś... nie ogarniam debuggera Flasha do Actionscript3... Na pewno nie ma tam okienka z wylistowanymi instancjami obiektów? Ze zmiennymi?

Jeśli jest i ktoś mi to udowodni, to będę szczęśliwszym człowiekiem, ale i tak dalej będę korzystał z wynalazku o wesołej nazwie De MonsterDebugger.

Jest to zewnętrzna aplikacja napisana w AIR, która jest takim samobieżnym  Firebugiem dla deweloperów flashowych.

Ogólna zasada działania opiera się na zaimportowaniu klasy MonsterDebugger i stworzeniu jej obiektu. Potem możemy się już bawić używając jej różnorakich metod, z których podstawową jest oczywiście trace().
Nie jest ona potrzebna we Flash IDE, ale okazuje się być bezcenna, gdy piszemy w samym FlashDevelop.

Polecam przejrzeć szczegółowy i ładnie przedstawiony spis ficzerów DeMonstera.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Praca z domu - subiektywne spojrzenie szarego programisty.

Siednij ze se na gronicku W lesie albo przy strumycku I posłuchoj co ci w kodzie gro

Zbuduj sobie zespół. Z klocków Lego.

Najlepsze architektury, wymagania i projekty powstają w samoorganizujących się zespołach.